Значи откакво може да има загуба на мощност ?
При студен двигател дори и 40 градуса да е навън колата няма мощност за към 5 минути , имам чувството че един или два цилиндъра неработят ! Двигателя непрекъсва и винаги работи равномерно ! След тея 5 минути се оправя но несъвсем ,тоест работят си всички цилиндри но и липсва тяга !
145 тица 90 коня варви пове4е па е с кам 300 кила по-тежка !
Пробвах и на газ и се даржи по същия начин !
Сменени са с нови :
-Свещи денсо -точен модел
-кабели на бош
-всички маркучи на вакуми
-бензинов филтър
-дузи почистени
-всички букси проверени
-тока е добре
Ходих на диагностика обаче нямат софтуер за 33 ки и нищо същественно не ми казаха !
Аз имам съмнения за :
-Мап вакум сензор
-рпм датзик за оборотите
-термо датчик на въздуховода
-термо на антифриза
-термо на масло
Според вас кое от тези неща които съм описъл като съмнителни мога да изключа , а и какво друго освен тях може да прави мизериите ?
Пишете и коментирайте моля всяка информация по темата е полезна !
При студен двигател дори и 40 градуса да е навън колата няма мощност за към 5 минути , имам чувството че един или два цилиндъра неработят ! Двигателя непрекъсва и винаги работи равномерно ! След тея 5 минути се оправя но несъвсем ,тоест работят си всички цилиндри но и липсва тяга !
145 тица 90 коня варви пове4е па е с кам 300 кила по-тежка !
Пробвах и на газ и се даржи по същия начин !
Сменени са с нови :
-Свещи денсо -точен модел
-кабели на бош
-всички маркучи на вакуми
-бензинов филтър
-дузи почистени
-всички букси проверени
-тока е добре
Ходих на диагностика обаче нямат софтуер за 33 ки и нищо същественно не ми казаха !
Аз имам съмнения за :
-Мап вакум сензор
-рпм датзик за оборотите
-термо датчик на въздуховода
-термо на антифриза
-термо на масло
Според вас кое от тези неща които съм описъл като съмнителни мога да изключа , а и какво друго освен тях може да прави мизериите ?
Пишете и коментирайте моля всяка информация по темата е полезна !
Comment